dag 1-presentera mig själv.

okej hur ska jag börja...
Jag är född 2 november 1994 i Östersund, kommer inte ihåg mycket av det ;) men när jag va 3 kanske? så flyttade jag och morsan till Göteborg där jag träffadde min styvpappa, men iaf i Göteborg gick jag på dagis och sen flyttade vi hit ner...här har jag bott ända tills nu, nu bor jag både i  Eksjö och utanför...
På min fritid så är jag mycket med kompisar, Mest med bästa kompisen Emma, Har fler med men tyvärr träffar jag dom inte lika mycket längre :/
håller på med mycket musik, gör egen musik och så fotar jag mycket, finns bilder längre ner på bloggen.
Jag går 1:an på gymnasiet- Samhällsprogrammet. i 2:an blir det inriktning-språk eftersom jag gillar språk väldigt mycket.
Nu läser jag tyska och spanska, i tvåan blir det latin med ;o
Jag lyssnar mest på rockmusik men det blir rätt mycket annat med.
Om jag ska nämna en artist jag gillar så säger jag Ozzy Osbourne.
Jag älskar skräckfilmer, fast jag egentligen hatar dom för jag kan bli jävligt rädd haha xD
Annars så ja är jag en rätt glad, social chey som har sjukt dålig humor ;)
men ja, det var en liten presentation om mig själv.
Har säkert glömt något men jaja..;)'





Årets sommarplåga?
http://www.youtube.com/watch?v=hewMyWtWVVc
så har man hört iaf (;



ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0