Lov osvosv

ja jag vet jag har inte bloggat på ett tag..
Har vart med massa kompisar och så nu på lovet så har varken orkat elr hunnit.
Men iaf, lovet har vart sjukt nice än så länge, Har mest chillat, i Tisdags va jag med Ester<3 Sjukt kul! massa flum och prat. På kvällen kollade vi på film "sleepy hollow" och "eclipse" Vi satt och "diskuterade" om vem som va snyggast i filmen (eclipse) och vi kom fram till att Robert Pattinsson (Edward) va rätt ful  i filmen. Så Jacob vann ;)
Robert Pattinsson är ju snygg annars men inte i denna film.
Själv tkr jag om Jacob mest (Taylor Lautner)

ggr ;)


aja sen sov jag och Ester över, sonmnade vid 3 på natten och vaknade vid halv 9. Det var så där lagom kul -.-
Vi hade jättekul.
Sen på kvällen skulle jag se film men så hade jag inte data-laddaren så datan började pipa mitt i filmen, så kunde ju inte kolla klart på filmen,  det va int heller så kul :P
Men nu har jag iaf hittat den ;) (y)
Blir att kolla film sen...typ skräck ;D

Men allt är inte superbra, för att...jag är förkyld -.-
haha ni skulle höra min röst, jag kan inte prata :P
Hoppas det går över så jag kan hitta på saker i helgen.
Hur kul är det att inte kunna göra nåt när det är såhär fint vädet och lov!!


Här kmr en gammal låt som jag inte hört på jag vet inte hur länge.
sjukt bra är den.
Markus Fagervall- Everyting changes
http://www.youtube.com/watch?v=_4gyeZBbdks


"Even though that I've just met you
And we've only said hello
I can tell that you are special
Don't ask me how I know

It may sounds strange, but to me it seems
You were always here
Living in my dreams

I can feel the love
It's in the air
Like rays of sunshine everywhere
Touching me forever and for always

Ohh, angel eyes, they look at me
Telling me we're meant to be
Bringing back what I thought was gone
Everything changes
From now on

Do you believe in magic?
Do you believe in falling at first sight?
When love comes crashing in
I begin to realize
There's nowhere for me to run tonight"



och till sist, Glad påsk elr nåt ^^
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0