?

Jag har verkligen ingen fantasi när det gäller rubriker :P

Idag har jag vart i Jkp och köpt ett par skor. Fan har ju nästan inga, alla är sönder eller för små ;(
men nu har jag ett par rätt okej snygga :)
JAg skulle lagt upp en bild om inte minneskortet elr vafan det heter till kameran är borta ;(
Den satt i datan innan idag...nån har fan vart och snott det, för jag har inte rört det ;o
fan då...
Efter Jkp har jag bara vart ute och solat hela dagen, 25 grader varmt i solen, helt underbart ju! :D
Har faktiskt blivit lite smått brun, knappt så det syns men liite :P
Hade "vattenkrig" med brorsan med, eller han sprutade massa vatten på mig och jag blev "arg" på honom ;)
och han fick tillbaka :P
Aja blabla o.s.v
Imon ska jag in till stan och va med Ester ;*
KOmmer bli skitkul :)
Sen ska jag nog va med några andra kompisar resten av veckan (a) ;)
nice :)

Dagens låt:
Deuces- Chris Brown



ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0